#1 2011-06-20 17:14:42

m.nakiel

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-19
Posty: 20
Punktów :   

Regulamin Elite F1

I. ZASADY OGÓLNE:

1. Liga Elite F1 opiera się na grze F1 Challenge 99-02 z modem 2011GA + patch Elite F1.

2. Gracz zobowiązany jest do posiadania wszelkich programów/aplikacji/modyfikacji niezbędnych do jeżdżenia w lidze i startowania w poszczególnych sesjach. Kierowca, który będzie posiadał tzw. mismatch (niezgodność pliku z plikami na serwerze) nie będzie dopuszczony do danej sesji.

3. Dane do serwera będą podawane za pomocą komunikatora Gadu-Gadu 15 minut przed rozpoczęciem sesji.

4. Podczas trwania sesji treningowej można pisać na czacie, ale nie wolno nadużywać tego przywileju. Natomiast podczas trwania kwalifikacji i wyścigu OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PISANIA. Jeżeli ktoś tego nie będzie przestrzegał, to zostanie ukarany w odpowiedni sposób. W kwalifikacjach i w wyścigu można zacząć pisać dopiero, gdy wszyscy kierowcy znajdą się w boksach.

5. Jeżeli kierowca uniknął kary poprzez nieobecność na danym GP, to jego kara przechodzi i obowiązuje w następnym GP w którym kierowca ten wystartuje.

6. Wszelkie sporne sytuacje nie zawarte w regulaminie, zostaną rozstrzygnięte przed Administrację.


II. USTAWIENIA SERWERA:

1. Dystans wyścigu to 40% dystansu prawdziwej długości wyścigu.

2. Zużycie paliwa - x2.

3. Zużycie opon - normalne.

4. Pogoda - zmienna.

5. Awarie mechaniczne - wyłączone.

6. Poziom zniszczeń - 20%.

7. Obowiązkowa znajomość flag i zasad z nimi związanych.

8. Wspomagania na serwerze podczas gry:

Pomoc przy sterowaniu - dozwolone
Pomoc przy kontrowaniu kierownicą - dozwolone
Asystent punktu hamowania - niedozwolone
Asystent stabilności - dozwolone
Odzyskiwanie kierunku - niedozwolone
Niezniszczalność - niedozwolone
Automatyczna zmiana biegów - dozwolone
Kontrola trakcji - dozwolone
ABS - dozwolone
Asystent przy wjeździe do boksu - niedozwolone
Asystent sprzęgła - dozwolone


III. TRENINGI:

1. W sobote o godzinie 18:00 rozgrywana jest jedyna sesja treningowa, która trwa 30 minut.

2. Podczas sesji treningowych obowiązuje stosowanie się do ograniczenia prędkości w alei serwisowej.

3. Podczas sesji treningowych nie wolno przekraczać/najeżdżać na białą linię wydzielającą osobny pas ruchu wjazdu oraz wyjazdu z pit-lane.

4. Podczas treningu należy stosować się do flag i zasad z nimi związanych.


IV. KWALIFIKACJE:

1. O ustawieniu na starcie do wyścigu decyduje sesja kwalifikacyjna, rozgrywana w niedziele o godzinie 18:00.

2. Podczas sesji kwalifikacyjnej obowiązuje stosowanie się do ograniczenia prędkości w alei serwisowej.

3. Podczas sesji kwalifikacyjnej nie wolno przekraczać/najeżdżać na białą linię wydzielającą osobny pas ruchu wjazdu oraz wyjazdu z pit-lane.

4. Podczas kwalifikacji należy stosować się do flag i zasad z nimi związanych.

5. Kierowca który spoźni się na kwalifiacje otrzymuje karę.

6. Jeżeli podczas szybkiego okrążenia, ktoś Ci przeszkodził, to masz prawo zgłosić to do Rady FIA, która ukarze winowajcę.


V. WYŚCIG:

1. Wyścigi odbywają się w każdą niedzielę po kwalifikacjach, o godzinie 18:30.

2. Dystans wyścigu zawiera 40% dystansu prawdziwego wyścigu na danym torze.

3. Obowiązkowy 1 pit-stop podczas wyścigu.

4. W wyścigu sklasyfikowani są wszyscy kierowcy, którzy do jego zakończenia przejechali przynajmniej 75% dystansu.

5. Wyścig może zostać zrestartowany, gdy ponad 50% uczestników podczas pierwszego okrążenia odpadnie z wyścigu. Po przejechaniu jednego okrążenia przez lidera wyścigu, restart jest niemożliwy. Zrestartowanie może się odbyć tylko raz.

6. W przypadku, gdy wyścig z powodów technicznych nie mógł się odbyć, to zostaje odwołany lub zostanie rozegrany w innym terminie.


VI. PUNKTACJA:

1 miejsce - 10 pkt
2 miejsce - 8 pkt
3 miejsce - 6 pkt
4 miejsce - 5 pkt
5 miejsce - 4 pkt
6 miejsce - 3 pkt
7 miejsce - 2 pkt
8 miejsce - 1 pkt


VII. SKARGI, ZAŻALENIA, KARY - RADA FIA:

1. Za wydawanie kar odpowiedzialna jest Rada FIA.

2. Skargi można składać w dziale Rada FiA.

3. Ewentualne odwołania co do kary można składać w dziale Rada FiA po wydaniu kar.

4. Gra może automatycznie nałożyć karę na kierowcę, który popełnił falstart lub ściął tor. Jest to kara Stop&Go, przy której kierowca musi zjechać do pit-lane i zatrzymać się na 10 sekund w swoim boksie. Na odbycie kary kierowca ma trzy okrążenia od momentu ogłoszenia decyzji przez sędziów. Nieprzestrzeganie tego przepisu może zakończyć się dyskwalifikacją.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.battlekings.pun.pl www.evilspirits.pun.pl www.czarnobyl.pun.pl www.warofninja.pun.pl www.kwadratowadolina.pun.pl